PEJ jan-feb

 

Támop 3.1.4./08/2-2009-007

„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben”

 

A projekt előrehaladása január-február hónapokban

 

Január hónapban tovább folytatódott a munka a csoportokban. Úgy látszik, kezdik a diákok megszokni a másfajta tanulási módszereket. Egyre több osztályban jelenik meg kézzel foghatóan a projekt megvalósítása, egyre több osztályfőnök rendezi be „támoposan” a tantermét. Ez azt jelenti, hogy a csoportmunkára alkalmas kialakítás uralkodik a teremben, ugyanakkor lehetőséget biztosítva a becsületes dolgozatírásra is.

Január elején (??) sor került az első PEJ (Projektelőrehaladási jelentés) megküldése a ??? felé.

Február közepén összeült a Támop-team, körvonalazódott a két témahét és a három hetet meghaladó projekt megvalósítására vonatkozó gondolatsor.

Február végén a 9/6-ban tanító pedagógusok ötletbörzéje során a projekt szervezése is megkezdődött. A projekt témája: Orosháza. Igyekszünk minél szélesebb skálán mozogva megismerkedni a várossal, minél több tantárgyat beépítve a programba, hogy a diákok kézzelfogható tudást alakítsanak ki szülővárosukról